Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հայաստանում անգամ ЖЭК-ի պետերն են անփոխարինելի

Հայաստանում անգամ ЖЭК-ի պետերն են անփոխարինելի
23.07.2024 | 12:57

ԱՄՆ-ից սովորելու բազմաթիվ բաներ կան, հատկապես եթե դա վերաբերում է երկարաժամկետ ռազմավարական պլանավորմանը, քաղաքական համակարգի հավասարակշռմանը, դատական արդարադատության հակակշիռներին (սա չի նշանակում, որ ԱՄՆ-ում դատական սխալներ չեն լինում)։

Բայց Հայաստանի քաղաքական դաշտի համար ամենակարևոր դասը այն է, որ կուսակցությունը իրական հակակշիռների վրա հիմնված համակարգ է, որտեղ ոչ մի նախագահ, առավել ևս, երկրի նախագահի ոչ մի թեկնածու անփոխարինելի չէ։

Ի տարբերություն սրա, Հայաստանում, չգիտես ինչու, անգամ ЖЭК-ի պետերն են անփոխարինելի:

Իսկ կուսակցությունների առաջնորդները` ամենամեծից մինչև ամենափոքրը (հանուն արդարության՝ ՀՅԴ-ն այս մասով բացառություն է), ոչ միայն անփոխարինելի են, այլև, ամեն անգամ ընտրությունները ձախողելով, նորից ու նորից նույն դեմքերով, նույն մաշված թեզերով, նույն թռուցիկներով դուրս են գալիս հրապարակ։

Արա Պողոսյան

Դիտվել է՝ 3913

Մեկնաբանություններ